عضو شبکه هاب کو نیستید؟ به آسانی عضو شوید.
شماره پشتیبانی 02188714922

آشنایی با شبکه هاب کو

  • شبکه هاب کو چیست؟

    شبکه هاب کو راه کاری جامع و مجموعه ای از ابزارهای مختلف را با هدف بهبود و تسهیل فرآیندهای کسب و کار ارایه نموده است. سرویس استعلام بهای کالا یکی از ده ها ابزار بی نظیر این شبکه تحت وب می باشد. این شبکه به سرعت در حال توسعه می باشد و خدمات بی نظیر بیشتری در حال اضافه شدن به سبد خدمات آن هستند. به طور کلی، این شبکه بستری را برای دو گروه مصرف کنندگان و تامین کنندگان کالا میسر نموده است و به عنوان یک ابزار بازرگانی با هدف رشد و توسعه کسب و کار به کمک این دو گروه آمده است. استفاده از سامانه استعلام بها در شبکه هاب کو از یک سو سبب افزایش شفافیت و سادگی فعالیت های مرتبط می شود و از سوی دیگر باعث کاهش هدر رفتن منابع سازمان ازجمله زمان و هزینه خواهد گردید.

  • بنیانگذار شبکه هاب کو کیست؟

    مجری طرح شبکه اینترنتی هاب کو شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات میعاد شرق عضوی از گروه شرکت های پرورش داده ها می باشد.

  • انتخاب حوزه کاری برای تأمین کنندگان چرا اجباری است؟

    استعلام های صادر شده در شبکه براساس حوزه کاری تفکیک می شوند و تأمین کنندگانی که شامل حوزه کاری مرتبط با کالای استعلامی می باشند ، می توانند برای کالای مورد نظر اعلام قیمت نمایند.

  • آیا می توان نوع کاربری را تغییر داد؟

    نوع کاربری در هنگام ثبت نام مشخص می گردد و قابل تغییر نیست.

  • یک مشترک چند حوزه کاری می تواند انتخاب نماید؟

    حوزه کاری مشترکین متناسب با کالای موجودی در شرکت یا فروشگاه است و در انتخاب حوزه کاری محدودیتی وجود ندارد.

  • درصورتی که رمز عبور خود را فراموش کنیم چگونه به اکانت دسترسی خواهیم داشت؟

    با کلیک روی دکمه بازیابی رمز عبور و وارد نمودن پاسخ امنیتی، رمز عبور جدیدتان به آدرس پست الکترونیک شما ارسال می گردد.

  • چه طور می توان از طریق شبکه هاب کو به استعلام های بهای صادر شده دسترسی داشت و از آن ها اطلاع کسب نمود؟

    مشترکین تامین کننده در پنل اصلی در صفحه درخواست های قیمت، لیست استعلام های بهای کالاهای مربوط به حوزه کاری خود را مشاهده می نمایند. از طرفی پس از ثبت هر استعلام بها توسط مصرف کننده، یک رایانامه نیز به تامین کنندگان آن قلم کالای ثبت شده ارسال می گردد.

  • چه طور می توان از طریق شبکه هاب کو استعلام بها صادر کرد؟

    مشترکین نوع مصرف کننده شبکه هاب کو ابتدا وارد پنل اصلی شده و سپس با تکمیل فرم طراحی شده در صفحه ی استعلام بها می توانند لیست کالا یا کالاهای مورد نیاز خود را در شبکه ثبت نمایند.

  • دسته بندی کالا در فرم استعلام بها چیست؟

    در هنگام ثبت کالا توسط مصرف کننده باید نوع کالا انتخاب گردد که در این صورت همه تامین کنندگان نوع کالای انتخابی در جریان استعلام صادر شده قرار می گیرند. بنابریان دسته بندی کالا شامل همه انواع کالای موجود می باشد.

  • چه زمانی برنامه کاربردی هاب کو برای موبایل و تبلت ارایه خواهد شد؟

    در حال حاضر تمرکز بر روی استفاده مشترکین از شبکه هاب کو بر روی کامپیوتر های شخصیشان می باشد اما در چشم انداز آینده گزینه های موبایل و تبلت نیز اضافه می گردد.

  • آیا شبکه هاب کو برای سازمان ها نیز قابل استفاده است؟

    شبکه هاب کو برای تمامی سازمان هایی که فعالان صنایع مختلف کشور می باشند ارایه می گردد. تمامی اشخاص حقیقی یا هویت های حقوقی می توانند به صورت فردی یا گروهی با پرداخت هزینه اشتراک به عضویت شبکه هاب کو درآمده و از خدمات ارایه شده بهره مند گردند.

  • آیا اشخاص حقیقی نیز می توانند در شبکه هاب کو عضو شوند؟

    تمامی اشخاص حقیقی یا هویت های حقوقی می توانند به صورت فردی یا گروهی با پرداخت هزینه اشتراک به عضویت شبکه هاب کو درآمده و از خدمات ارایه شده بهره مند گردند.

  • چگونه هاب کو از اطلاعات مشترکین محافظت می کند؟

    در حوزه امنیت سایت مواردی همچون SQL Injection , parameter tampering, information leakage, cross-site scripting (xss), cross-site request forgery, encryption, hashing, و denial و ... وجود دارد که تمامی این موارد برای جلوگیری از هک شدن اطلاعات مشترکین رعایت گردیده و برای ایجاد امنیت در سایت از آخرین تکنولوژیها استفاده گردیده است.

  • چطور می توان برای درخواست های قیمت دریافت شده اعلام قیمت کرد؟

    مشترکین تامین کننده در صفحه درخواست های قیمت، لیست استعلام های بهای کالاهایی که مربوط به حوزه کاری آن ها می باشد را مشاهده می نمایند. ایشان می توانند با تکمیل فرم طراحی شده در شبکه، قیمت کالاهای خود را ثبت و برای مشترکین مصرف کننده که استعلام های بها را صادر نموده اند ارسال نمایند. شبکه به محض اعلام شدن قیمت توسط تامین کننده، آن را به اطلاع متقاضی خواهد رساند.

  • پنل اصلی چیست؟

    پنل اصلی صفحه ی اصلی شبکه می باشد که مشترکین پس از ورود آن را مشاهده می نمایند. این صفحه مجموعه کاربردهای اصلی شبکه را جهت استفاده در اختیار مشترک قرار می دهد. مشترکین نوع مصرف کننده از پنل اصلی خود به امکانات استعلام بهای کالا، قیمت های اعلام شده، بایگانی، پیشخوان و وضعیت اشتراک دسترسی پیدا می کنند.مشترکین نوع تامین کننده از پنل اصلی خود به بخش های درخواست های قیمت، درخواست های منقضی، بایگانی، پیشخوان و وضعیت اشتراک دسترسی پیدا می کنند.

  • پنل تنظیمات چیست؟

    مشترکین شبکه برای انجام تغییرات در حساب کاربری خود می توانند از طریق پنل تنظیمات اقدام نمایند، شایان ذکر است این پنل به امکانات مدیریت کاربران، اطلاعات شخصی، اطلاعات سازمانی، تغییر رمز عبور، تغییر پرسش و پاسخ امنیتی، تعیین حوزه کاری، وضعیت اشتراک و انتخاب زبان دسترسی پیدا می کنند.

  • مشترکین نوع مصرف کننده ثبت استعلام بها در شبکه چه طور از ثبت استعلام بهای کالاهای خود با خبر می شوند؟

    مصرف کننده با ورود به صفحه درخواست های اعلام قیمت شده و کلیک به روی شماره استعلام صادر شده می تواند تمامی جزئیات استعلام بهای ثبت شده را مشاهده نماید شایان ذکر است پس از ثبت استعلام بها توسط مصرف کننده به آدرس رایانامه او یک رایانامه اطلاع رسانی که شامل شماره استعلام بهای صادر شده و تاریخ ثبت استعلام می باشد ارسال می گردد.

  • هزینه عضویت در شبکه هاب کو چقدر است؟

    در شبکه هاب کو سه بسته کاربری یک ماهه ، شش ماهه، یک ساله وجود دارد که مشترکین با پرداخت هر بسته اشتراک خود را تمدید می کنند.

  • آیا می توان نحوه پرداخت را تغییر داد؟

    بله، برای این منظور وارد صفحه وضعیت اشتراک شده و روی تغییر نوع اشتراک کلیک نمایید در صفحه نمایش داده شده می توان بسته پرداختی را انتخاب نمود.

  • قرارداد اشتراک با هاب کو چه مدت اعتبار دارد؟

    قراردادهای اشتراک با هاب کو در زمان بندی های یک ماهه، 6 ماهه و یک ساله قابل ارایه می باشد.

  • چه طور می توان حق اشتراک شبکه هاب کو را پرداخت نمود؟

    مشترکین شبکه هاب کو می توانند در هنگام ثبت نام بسته پرداختی خود را انتخاب وبا توجه به طول دوره درخواستی خود مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایند. همچنین مشترکین در صفحه ی وضعیت اشتراک خلاصه ای از مشخصات اشتراک خود در شبکه هاب کو را مشاهده می نمایند. مشخصاتی نظیر نوع حساب کاربری، بسته پرداختی انتخابی، دوره پرداخت، موعد پرداخت بعدی و تعداد روزهای باقیمانده از دوره و نیز تعداد روزهای باقیمانده از سال در این صفحه به مشترک نمایش داده می شود. همچنین در این صفحه مشترکین می توانند بسته ی پرداختی خود را تغییر دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به بخش ارتباط با ما با ما تماس بگیرید.